IN jennylinden.blogg.se -

Salongsägare!

I några år nu har jag haft en dröm. En dröm om en egen salong i Ystad, inredd i rosa och vitt.
Hamnade istället i Malmö med en hyrplats. Efter ett halvår har jag nu sagt upp min plats där, med väldigt blandade känslor. Men jag fick chansen att uppfylla min dröm, och jag tog den.
Idag skrev jag kontrakt. Ett kontrakt på en lokal, en egen lokal.
Jag har en tuff tid framför mig, det kommer bli mycket jobb, det kommer bli väldigt väldigt mycket utgifter, men det är en investering. Jag ska bygga upp min salong till en riktigt kick ass salong!
Det är hos mig ni ska få de finaste naglarna, hos mig ni ska få de finaste fransarna, hos mig ni ska få den bästa ansiktsbehandlingen. listan kan göras lång och den kommer bara utökas!
 
Lokalen är en ganska liten lokal, perfekt att börja med. Den har stort skyltfönster och ligger i princip precis vid stationen. Jag längtar till dagen det är dags att börja renovera, jag längtar till dagen det är dags att ha invigning, Men framför allt längtar jag till dagen bokningarna börjar komma, när jag får börja jobba i min alldeles egna rosa salong!
 
 
 
 
 
 
 

Sandra

Coolt med egen lokal och eget företag. Hoppas du fortsätter blogga så man får följa med på resan. Synd att jag inte bor i Skåne, annars hade jag lätt bokat in en tid hos dig. :)

2013-06-14 ♥ 22:17:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0