IN jennylinden.blogg.se -

2 juli 2013

Helt galet att vi är inne i juli månad. Har varit så galet slarvig med att fota den senaste tidens naglar, men när jag öppnar min egen salong i ystad ska jag bli sjukt flitig på det och ta foto på alla naglar jag gör :)
 
Men har iaf en bild från veckan som gått att bjuda på:
 
 
Sedan tog jag tag i att göra om mina egna naglar idag. Hade planerat att göra något mer avancerat men helt plötsligt ramlade kunderna in så det blev en väldigt snabb fixning. Men gjorde om dom från scratch, filade av allt och satte nya tippar.
 

In progress.,.

Har fortfarande lite dekorationer kvar att göra på andra handen så det färdiga resultatet får ni antingen imorgon eller i övermorgon :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0