IN jennylinden.blogg.se -

5 dagar kvar!

På fredag är det invigning av salongen. Och jag känner mig lite stressad men känns ändå som jag har koll på läget. Idag gjordes i princip de sista sakerna i salongen, hyllor sattes upp osv. Kändes helt sjukt när jag såg att det börjar falla på plats nu :)
Har rätt mycket administrativt jobb kvar men tror det går ganska fort så ska ta tag i det imorgon :)
 
Nu ska ni faktiskt få se liiiiite bilder, men håll ut till på lördag för DÅ jäklar ska jag lägga upp bilder på hela salongen! :)
 
Presentkort finns självklart :)
 
Logga på rutan sitter också på plats, dock ska telefonnumret också sättas upp men det är på gång :)
Kassan - produktförsäljning - ordning o reda i glitterfacken - välförtjänt paus! :)
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0