IN jennylinden.blogg.se -

Mina nya

Dessa veckorna har varit intensiva. Det har varit bröllopsnaglar, studentnaglar, balnaglar, semesternaglar, skolavslutningsnaglar och nu är vi inne på midsommarnaglar. Och jag har bara sett mina naglar bli slitnare och slitnare. Så två morgnar offrade jag mig och var på salongen 2 timmar tidigare än vanligt och fixade mina naglar.
Dock fick det bli en sån snabbomgång så inga dekorationer, ingenting. Känns tråkigt men det får bli nästa gång då jag har lite mer tid :)
Jag valde även att ta bort mina långa spetsiga naglar (!). ångrar det lite men kände att det skulle bli skönt att korta ner dom ett tag.

Så just nu traskar jag runt såhär:
 
 
Och det är helt galet hur mina kunder blir påverkade av vad jag har för naglar, helt plötsligt har jag gjort likadan design fast med andra färger på 3 kunder också. Sjukt kul!

Malin

Fin blogg, allt bra? :) svara gärna tillbaka i min blogg, kram :D

2013-06-15 ♥ 17:18:35
http://itsmalin.myshowroom.se
Petra

Börjar redan få lite lätt beslutsångest inför imorgon, vilken färg ska jag välja. :)

2013-06-17 ♥ 12:21:55
http://fitnessumo.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0