IN jennylinden.blogg.se -

Bloggen


Ger ett litet svar på denna kommentaren allmänt.
Självklart ska bloggen finnas kvar :) den startades för att jag visste att jag skulle påbörja en helt magisk resa med att starta upp en egen salong.

Så ni kommer få följa med på allt, från dagen jag får nycklarna, genom hela renoveringen, och sedan varje dag på jobbet.
Detta är bara början på något som ska bli så otroligt häftigt och jag är så sjukt peppad.
Hela kvällen igår satt jag och jobbade med saker som rör nya lokalen, tog reda på alla hälsokrav, kontaktade försäkringsbolaget och sa upp min gamla försäkring på den andra salongen, hade kontakt med bolagsverket om nya namnet, planerade och planerade.
Detta är det största som någonting hänt mig och jag bara längtar till 1 augusti då jag står med nycklarna i min hand!

Hoppas ni följer med på min otroliga resa! :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0