IN jennylinden.blogg.se -

Snabbt svar

Är inne på min tredje natt utan sömn. Fråga mig inte hur jag orkar stå upp för det vet jag knappt själv.
Vi har precis varit och kollat på golv till salongen och även färg till väggarna, helt galet att detta faktiskt är verklighet.

Men kikar bara in om just nu för att ge svar på en fråga jag fått som kanske är bra för er att veta, nämligen om det går att boka tid hos mig nu om jag är kvar på studio23 i Malmö.

Och svaret är, ja. Jag är i Malmö 2-3 dagar i veckan och tar emot kunder fram till 24 augusti.
Denna veckan är jag på plats Onsdag 09.30 - 15.00 och torsdag ca 10.30-16.00. Lättast är det om ni försöker ringa när jag är där då det är lättare för mig själv att boka in mina kunder nu när jag inte är där så ofta :)

Så ni som vill ha tid, ring 040 - 12 23 23

Nu ska jag åka och renovera igen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0