IN jennylinden.blogg.se -

Semester!

Jag har nu min livs första semester. Den är bara 9 dagar lång men det ska bli så himla underbart skönt. Det är bara så synd att just denna veckan är min andra hälft iväg och tävlar enda till lördag, så typiskt :(
 
Det närmar sig dagen då jag får nycklarna till min alldeles egna salong! ska bli så himla kul att dela med mig av den resan! :)
Slänger upp en bild som är tagen av en kund som jag hade i lördags innan jag gick på semester :)
 

Eloise

Hejsan! Jag är verkligen sugen på att gå en utbildning för att bli diplomerad nagelterapeut och undrar vilken du gick? Jag antar att det var någon i Malmö? Jag bor nämligen i Sala och det finns ingenting i närheten, men jag vill ha den absolut bästa utbildningen! Jag älskar att hålla på med naglar men har hittills bara gjort vanliga manikyrer, bör man ha förkunskaper i gele/akryl osv för att gå en sådan utbildning? Jättetacksam för svar! :) MVH Eloise

2013-07-22 ♥ 20:23:49
Melisa

Hej!
Om man vill göra en nagelbyggning nu innan du öppnar din salong hur får man då kontakt med dig? Är du kvar på studio 23 eller? Glad för snabbt svar :)
MVH
Melisa

2013-07-29 ♥ 02:25:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0