IN jennylinden.blogg.se -

Salongsägare!

Idag var dagen med litet D. (Dagen med stort D är när det är invigning).

Men idag fick jag nycklarna till MIN salong. Helt galen känsla. Lycka blandat med nervositet och spänning.
Men det är nu resan börjar mina vänner, det är från och med idag ni kommer få följa med på hela min resa från renovering till invigning till att jag så småningom börjar jobba där :)

Det är nu allvaret börjar. Mycket är redan inhandlat men där är mycket kvar.
Snart avslöjar jag vad min salong ska heta också, ska bara få loggan färdig av en som ska göra den åt mig! :)


Nycklarna till min dröm! :)
 
 
 

Sandra

Åh, kul! Håller tummarna för att allt går som det ska. Ska bli roligt att följa :)

2013-07-27 ♥ 00:55:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0