IN jennylinden.blogg.se -

Frågestund!

Eftersom ni faktiskt är några som följer mitt lilla salongsliv nu så tänkte jag att vi kör en frågestund.
Hit me med frågor så slänger jag upp svar nästa helg :)
 
 

Fati

Hej och tack för din kommentar. :DD
Jag har problem med min hud :SS Jag har nästan alltid finnar på min hud och det gör mig väldigt irriterande :(( Jag du någon typs vad kan man göra för detta? Tack

2013-07-27 ♥ 21:27:35
http://rezaifati.blogg.se
Emma

Blev helt överlycklig när jag såg Egoinas inlägg om att du ska öppna i Ystad. Woho hoppas högt av glädje, var, när??

/Ystadbo.. eller Ystading som Regina skulle sagt

2013-07-28 ♥ 20:19:12
Cajsa

Mitt hår är torrt, frissigt stort, lockigt och väldigt ostyrligt. Hårolja hjälper inte mycket (inte dom jag testat i alla fall) funderar på att tunna ut det men växer det ut eller hur funkar det? Eller kanske permanenta platt, men är rädd att det sliter så mycket... Plattade med plattäng mycket för något år sen och försökte använda värmeskydd varje gång, men har ändå slitit av det till typ 1 dm på vissa ställen (resten är typ 3-4 dm) hjälp snälla!

2013-07-28 ♥ 21:11:35
Emma

Har alltid problem med min hud.
Massor finnar på min hals. Ditt bästa tips att ta bort allt?

2013-07-30 ♥ 08:53:31
http://emmioz.blogg.se
Mia

Kan du inte börja lägga upp tutorials på naglar?

2013-07-30 ♥ 19:55:07
Anonym

Hej! Kikade in på din blogg! Mycket intressant detta :D
Fråga:1. Varje gång jag tvättat ansiktet blir jag sträv/torr i ansiktet. I hela! Vad ska jag göra för att undvika det? Kan man behandla det?

2. När jag jobbat blir mina händer torra, att man kan dra av flikar vid naglarna (på huden), smörjer in mig meden vanlig handkräm. Vad göra när det ej funkar?

3. Min kompis undrar : Hennes hår är blondt och hon fönar och plattar det varje dag utan värmeskydd. Vad kan hon göra för att håret ska bli "normalt" igen? (Slitet och kluvna toppar)

2013-07-30 ♥ 22:54:49
Anonym 2

Jag vill att du skriver mer På Tips! Om allt du kan tänka dig inom hår, hud, naglar, händer ! Kan du?

2013-07-30 ♥ 23:03:39
Eloise

Hej! Ville bara säga tack för tipsen på utbildningar, jag valde faktiskt KN nail products och ska gå där i november!! :) har en liten fråga också... Du jobbar med req, dom använder sig utav "light elegance", är det verkligen några större skillnader på gel? Vad väljer man efter??

Åter igen, TACK för ditt råd, det var verkligen snällt och jag är så glad över din hjälpsamhet!:)

2013-08-01 ♥ 23:28:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0