IN jennylinden.blogg.se -

3 naglar från senast

Idag är sommaren hos oss, man får passa på att njuta för det är ju trots allt den bästa dagen på året!
 
Tänkte bara kika in om och slänga upp tre bilder på lite naglar från senaste veckan.
Vi börjar med mina egna:
 
Så jäkla kass bild blev det på nästa, men det är orange som övergår till rosa som en ombre.
Nästa kund hade med sig en bild på naglar jag gjort förr som hon ville ha likadana och såhär blev det:
 
Sedan kan jag ju visa en annan bild, var och gymmade med mitt hjärta imorse, och får en medicinboll rakt på nageln och här skulle jag kunna skriva ca 142 svordomar som beskriver smärtan, men för att behålla den trevliga stämningen så gör jag inte det utan bara skriver att herrejesus vilken smärta. Nageln är numera knäckt på mitten, men den sitter lixom ändå kvar. Men jag har så ont, det dunkar i tummen. Så måste försöka hinna fila av den på tisdag och se hur min naturliga nagel mår, tror den fick rejält med stryk där :P
 

Var skitsvårt att ta bild, men ja som sagt, knäckt på mitten....
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0