IN jennylinden.blogg.se -

En update

Okej gott folk, det närmar sig!!
Idag jobbade jag sista dagen i salongen i Malmö, wiho!
Imorgon tar vi bilen till Malmö och tar hem alla saker samt städar efter mig.
Jag tror faktiskt inte att jag förstår vad som händer, idag när jag packade ihop lite saker så smått kändes det bara som jag skulle ta hem saker över helgen för att göra naglar på någon här hemma, men så är faktiskt inte fallet, jag ska ju faktiskt starta en egen salong!
 
Snaaaart kan jag börja visa er bilder och berätta massor, men jag håller verkligen hårt på att faktiskt hålla allt hemligt till invigningsdagen! :)

Och för er skånebor som vill komma på invigningen så är det Fredagen den 6 september som gäller! :)
Invigningen börjar klockan 19.00. Och såklart har jag lite erbjudande för er som kommer under kvällen! :)
Vad sägs om 10 % rabatt på alla produkter?
Och att alla som bokar en tid under kvällen får 20% rabatt på första behandlingen?
Och att de 10 första som bokar får en goodiebag med sig hem?
Jorå, så lyxar vi till det på invigningen! :)
Snacks, dryck och mingel utlovas också! :)
 
Så varmt välkomna! :)
 
Hemsidan ligger även uppe nu, så klicka er in HÄÄÄÄÄR och kolla :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0