IN jennylinden.blogg.se -

Det står stilla

Just nu är jag inne i en riktig "död-period" vad gäller inlägg att lägga upp här.
Jag kan inte visa er något från min salong, då den inte ska visas för någon innan invigningen.
Jag kan inte avslöja mitt salongsnamn för ska få loggan färdiggjord först.
Jag jobbar inte så mycket så har typ inga bilder på naglar att visa för er.
Imorgon ska jag dock göra mina egna så tänkte försöka komma ihåg att fota lite och kanske även filma lite :)
Ska göra naglar som matchar klänningen jag ska ha på mig på festen på lördag.

Tänkte att jag skulle slänga upp lite inlägg i "Tips" kategorin, men jag har ju ingen aning om vad ni vill ha tips om.
 
Men för att ge er lite spänning till imorgon så kan jag ju visa klänningen jag ska ha på mig på lördag så får ni vänta till imorgon för att se hur jag gör mina naglar :)
 

Denna klänningen är sååå inte min stil och jag känner mig lite fjollig, men den är ju gudomlig! :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0